Kabläm

Mja spelat match idag o det gick rätt så bra faktiskt :) 6-6 sluta matchen o jag spräckte poäng nollan i femman haha :) Gjorde 3 mål o 1 assist..målen gick till ungefär såhär: första målet var de lite studs här o där så den låg fri framför mål o jag sköt dit den bara andra målet var ett vägspel med adde som jag sköt in i bortre det tredje målet hade vi frislag i hörnet jag ville ha bollen snabbt av adde men den kom lite senare så dom gick på rätt fort men jag prövade o skuta i första krysset o där gick den in så. Passet gjorde jag till adde, stod i hörnet o chippa in bollen i mitten till adde som slog till ala federer o sköt in den i hörnet på volley. Verry awesome o skönt att vara påväg uppåt :)

Kommentarer
Postat av: elin

sv, jag kan inte heller kommentera eller gilla andras status :/ aja, det löser sig väl :) haha

2009-12-12 @ 22:24:40
URL: http://eelinviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0