Åka bil bil bil åka bil bil

Ja det kan man absolut säga om denna dagen haha :)
Vaknade vid 10 tiden dyng trött men kunde inte somna om vilket suger. Gick iaf upp satte mig vid datorn o kolla runt lite som vanligt. Gick upp för att göra lite frukost då såg jag att busungen Simme var o hälsade på så han fick följa med ner på rummet efter frukosten o vi spelade lite xbox :) Sen var det dax för packning för avresa mot Insjön o seriefinal. Jag åkte med Pelle dit Ekman o Adde var oxå i bilen. Vi hade samling 3 timmar före matchstart o de tar ungefär en timme att åka till Insjön så vi skojjade o sa att "haha ja de är ju tuuuur vi har samling så tidigt" *ironi* Så vi började åka mot Insjön men Pelle ville ta lite vägar som han tyckte så vi hamnade ute på landet o virrade runt, Pelle visade vart Ik Grim spelade sina hemma matcher oxå intressant NOT! Så när 40 min hade gått så var vi i Säter I SÄTER de tar typ 20 min o åka dit igentligen, men iaf så bärjade vi köra mot Insjön o när vi väl kommer dit så kommer nästa problem. Dom har byggt nå jävla vägräcke där man ska svänga in igentligen mot hallen typ så där kommer vi inte in så vi fick virra runt o leta men tillslut hittade vi. Då var de1 timme kvar till matchstart de var nog bara tur att vi hade samling så tidigt då ;) Matchen förlorade vi dock med 15-8 inte bra alls :( Jag fick inte spela nånting men jag visste om förutsättningarna eftersom jag har nyss börjat tränat efter min stukning så. Match på onsdag igen och då hoppas jag på lite spel iaf :) Kvällen tillbringades i bilen hem sen hem till Stamm o kolla på film.
Hörs då // Masse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0