Good Day

Ja idag har de varit en bra dag, det mesta har gått rätt för mig.
Vaknade vid 11 tiden och det är nästan ett nytt rekord för mig så de var skönt att få sova lite.
Satte mig vid datorn o slöa lite då skrev stamm o undra om jag skulle med till donken och ja det tackar man väll inte nej till de är ju hamburgare liksom :)
Sen efter donken vart det fika med stamm Sofie o Matilda trevligt trevligt att umgås med folk som får en att garva o må bra.
Nu på kvällen vart det film hemma hos stamm, vi kollade på "The hills run red" den var sådär inte direkt läskig mest bara köttiga saker som hände.
Hörs då // Masse

Kommentarer
Postat av: brozchaan

Apburen menar du haha

2009-11-13 @ 12:18:12
Postat av: Willtre

Mass3 modebloggarNNNNNN !!

2009-11-13 @ 13:06:07
Postat av: Masse

haha ja apburen :D



haha oh yes wille boy :P

2009-11-13 @ 13:33:35
URL: http://massep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0